- Hem
- Referenser
Referenser
Många av våra kunder anlitar oss för att de har fått en rekommendation från någon de känner. Om du inte har hört talas om oss, kan du ta del av några av våra kunders kommentarer här.
Stockholms Kooperativa Bostadsförening
Ingen fastighetsägare vill ha stopp i avlopp. Vattenskador och översvämningar kräver akuta utryckningar som kostar mycket i form av tid, resurser och pengar. Dessutom blir hyresgästerna ofta missnöjda vilket kan skada förtroendet för fastighetsägaren. SKB berättar hur de har minskat dessa risker.
Stockholmshem
"Vi har jobbat med LGT:s Högtryck i över 20 år och anlitar dem för avloppsspolning, filmning av rören, stamspolning, sanering och vattensugning. Det bästa med LGT är att de alltid ställer upp till 100 procent. De tar jobbet på en gång och har trevlig personal både på kontoret och ute på fältet" - Joakim Demner
Svenska Bostäder når vision med underhåll
Vattenskador för fastighetsägare blir dyrt i längden. Förutom att reparera själva skadan kräver akututryckningar vid stopp i avlopp och översvämningar mycket tid och resurser. Missnöjda hyresgäster och därmed ett skadat varumärke gör det än mer kostsamt.